tisdag 1 december 2009

Örnen har landat

Nu har jag äntligen landat i min alldeles egna lägenhet i Piteyo. Ja, alltså jag tog tiiidiga bussen imorse och var därmed hemma redan innan klockan 10 men då lämnade jag bara grejerna och käkade en banan. De resterande timmarna fram till nu har jag tillbringat på skolan och jobbat med fotouppgifter. För det är en hel del som ska göras. I kväll - sista lektionen!!!! - ska fem uppgifter lämnas in och/eller redovisas, om jag har räknat rätt. Sedan slipper jag äntligen den här kursen. Som jag har sagt förr är jag nöjd med kursen utom den lilla detaljen att den stressar sönder mig.

Och imorrn bär det av igen, tillbaka till Lse. Det känns stört jobbigt att jag var tvungen att åka hit för en ynka lektion but a woman's got to do what a woman's got to do... Resten av veckan ska jag dock vara LEDIG hade jag tänkt. Vila, roa mig, ha det bra och tagga inför slutspurten innan jul. Det blir nog kanoners!

Ni kan ju förresten ha lite överseende med mitt svammel som idag når nya höjder. Efter en kort sömn och tidig morgon är jag rätt trött, typ såhär känner jag mig:

3 kommentarer:

mammsingen sa...

Lycka till i kväll!
Ses snart - tröttis!
Kram

camilla sa...

Okej okej! Jag ångrar nu att jag frågade haha! :D

Anna sa...

Mammsingen: Japp, det gör vi :) Puss och god natt.