torsdag 10 december 2009

Så roligt att det inte ens var jobbigt

Fy ändå vad roligt passet var i kväll! Nina som håller i det brukar förvisso alltid ha roliga koreografier, men kvällens tog nog priset. Det var väldigt Michael Jackson-inspirerat med beat it-armar och thriller-moves. Jag fullkomligt ääälskade det. Dessutom fokuserade styrkedelarna mellan dansblocken på just de partier som jag kände för att träna: mage, rumpa och ben.
Nästa torsdagskväll, som blir min sista dag i Piteå för i år, ska jag banne mig spendera på Korpen!

Förresten! Jag vet inte om jag är ensam om det, men jag känner mig väldigt sexig när jag tränar. Svetten rinner, kroppen väcks till liv i snygga danssteg och så får jag spegla sig konstant. Att jag egentligen är högröd i ansiktet ochgör bajsnödiga miner när det är som jobbigast spelar ingen roll.
Är det någon som känner igen sig? Kom igen, någon annan måste ju känna sig härligt het när man står på alla fyra i den klassiska "kissande hunden"? Haha.

Medan ni funderar på det ska jag knoppa. En riktigt mördardag väntar imorrn med bokföring 8-17 och därefter fest. Tur att det är helg sen så att jag får vila upp mig.

Inga kommentarer: