lördag 21 januari 2012

Dålig grund och kass webbshop

Om en liten stund ska jag flänga över till Jennie för att småsupa (hennes beskrivning!), innan drar till den "riktiga" förfesten. Ska bara dricka upp mitt halva glas rött och äta lite morotsbröd först. Visst låter det som en bra grund?! Ifall ni skulle få syn på mig i Umeånatten och jag framstår som lite slirig vet ni i alla fall att det beror på att jag ätit dåligt och ingenting annat...

Hade förresten tänkt inviga mina Lita Spikes i kväll som skulle ha legat i ett paket jag hämtade ut för en stund sedan. Tyvärr har Nelly klantat sig igen och skickat ett par "vanliga" Lita, vilka jag redan äger. Börjar bli ganska less på det där företaget nu när de tabbar sig för andra gången i rad!
Men nu ska jag inte tänka på det utan grunda klart innan jag beger mig ut för att äga natten.

3 kommentarer:

linnea sa...

Det verkar sannerligen som att Nelly ska byta ut sina lagerarbetare... inte första gången man hör om deras tabbar gång på gång.

linnea sa...

Det verkar sannerligen som att Nelly ska byta ut sina lagerarbetare... inte första gången man hör om deras tabbar gång på gång.

Anna sa...

Linnea: Det roliga var att i deras svar på missnöjesmailet jag skickade igår står det bland annat: "Återkom omgående till oss på kundtjänst så vi kan meddela lagerpersonalen att vara extra noga vid packningen av din order så felet inte upprepas."
Betyder det att jag kommer vara en prioriterad kund här framöver..? :P