måndag 9 januari 2012

Elektronisk veganpropaganda

Lite off topic såhär i snart mitten av januari men i en av mina julklappar gömde sig en Kindle. Alltså en läsplatta. Ingen touch screen, inget 3G, inga appar - helt enkelt en platta endast anpassad för ändamålet. Precis som jag vill ha det när jag ska läsa mina e-böcker.

Han som gav mig julklappen hade dessutom varit gullig och laddat in Jonathan Safran Foers Eating Animals. Och det trots att julklappsgivaren muttrade något om "veganpropaganda" när han såg min önskelista.


Nu återstår bara att se om boken kan sporra mig att äta mer vegetariskt, vilket faktiskt är syftet med att jag läser den (förutom att Foer är en av mina favoritförfattare).

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Så du fick den ändå? :) då slipper du leta den på stan, det enda negativa är väl att jag inte kan låna den :O

Anna sa...

VD: Njaa, det är väl tveksamt om jag lånar ut min Kindle ;)