lördag 14 januari 2012

Girls just wanna have fun

Efter att ha spenderat en rekordmysig förmiddag i sängen har jag nu svidat om och gjort mig redo för Sandras årliga tjejfest i Vännäsby. Traditionen startade i fjol. Då hade jag nästan inte träffat någon av brudarna tidigare. Därför ska det ska bli så kul att träffas för en andra gång och försöka utröna vad som hänt sedan sist! Har redan hört ryktas om att en kommer vara nykter i kväll på grund av en nära förestående förlossning...

Kvällens dresscode är "klä dig så tjejigt du kan (om det inte passar så kan du alltid klä dig som en kille)". Förra året var däremot temat "rock" och då såg vi ut såhär:

Inledningsvis var stämningen rätt stel eftersom få kände varandra, men det gick fort över!
Världens bästa värdinna fick låna lite hår.
Jag blev trött framåt småtimmarna (ja, TRÖTT!) och somnade på soffan. När jag gick igenom kameran dagen efter fann jag en drös bilder på en sovande jag omgiven av posande tjejer...

Inga kommentarer: