torsdag 12 januari 2012

Vår nästa Blondinbella?

Likt en väldressad businesswoman gled VD in i min lägenhet igår, just kommen från ett viktigt möte. Efter en kort uppdatering om vad som hänt sedan vi sågs sist, på juldagen, kröp det fram att hon blivit med blogg! Därmed blev det mest snack om framtida bloggstrategier och hur vi ska bära oss åt för att locka läsare. Tror dock att jag kommer använda mig av rätt få av våra idéer. Ifall jag genomförde varenda en skulle jag aldrig kunna lämna lägenheten här framöver. Dels för att det skulle ta all min vakna tid i anspråk, dels för att jag aldrig skulle kunna se folk i ögonen.

HÄR hittar ni förresten VD:s eminenta blogg.

Ni ser - businesswoman ut i fingerspetsarna!
Jag fick för mig att liva upp min helsvarta klädnad igår - genom att måla naglarna vita...

Inga kommentarer: