onsdag 25 januari 2012

We're going thru changes

Jag är av den uppfattningen att jag alltid har sett likadan ut. Nästan så jag tror att jag fortfarande är 49 centimeter lång, skrynklig och hårlös. Kastar jag däremot ett getöga på alla de "hålla kameran framför ansiktet och knäppa av en bild-kort" jag tagit genom åren krossas min illusion. Såhär har jag exempelvis sett ut under de senaste fem åren:

December -06
Juli -07
Oktober -07
Juni -08
Augusti -08
Oktober -08
Januari -09
Juli -09
December -09
September -10
December -10
Mars -11
Januari -12

10 kommentarer:

Lisa sa...

Du har banne mig sett bra ut i alla tider (och stilar)! Du är het syster ;)

Robbelibobban sa...

december 06 & januari 09! Passa dit tokbra enligt mig! :D

Anna sa...

Lisa: Tack detsamma snyggsyrran! :)
Robban: Vad kul att januari 09 tillhör dina "favoriter". Det var nämligen bara en mellanfas jag var tvungen att gå igenom för att kunna extrembleka håret. Men jag har däremot funderat på svart igen så jag kanske ska göra en repris av december 06?! :)

Evelina sa...

Januari 09 ser du ju ut som lisa!! Trodde först det va hon!

Mr J sa...

Ett genomgående tema är iaf att du är förjäkla snygg! Många olika stilar men hela tiden samma snygga ansikte :)

Anna sa...

Evelina: Oj, gör jag? Vem vet, vi kanske är syskon ;)
Mr J: Tack Mr Supersnygging! :)

mami sa...

Mars -11 kunde lika gärna vara Lisa! Gissa vilken frisyr mami gillar bäst? Fast du passar i alla, fattar inte hur det kan vara så... :-)

Anna sa...

Mami: Tycker du? Kanske som hur Lisa kommer se ut om ett år... ;) Hm, oktober -08 känns inte som någon högoddsare va? :P

hanna_sofia.blogg.se sa...

Jag ÄLSKAR dig i rött hår och svart långt hår! Ser heelt amazing ut! :)

Anna sa...

Hanna: TACK! Vad snäll du är. Jag trivs faktiskt bäst i det färgerna också :)