onsdag 11 januari 2012

Damsällskap

Vilken tisdag jag haft! Hängt med favorittjejer hela långa dagen. Det började med att Sandra (G, kan förtydligas) väckte upp mig i ottan (i dagen efter ett kvällspass-mått mätta) och slet med mig ut på stan. Där fick jag valla henne mellan olika underklädesbutiker, i jakt på the perfect bra. Vilket påminde mig om att jag själv måste ge mig ut i bh-träsket inom kort. Fast det får bli när jag har fått lön och tillräckligt med tålamod.
Lika kul att umgås med Sandra som alltid i alla fall. Vi ses ju i regel bara en gång i halvåret så det finns alltid nya saker att uppdatera varandra om!

I kväll hade jag en prominent middagsgäst i form av Idamari. Jag hade snott ihop laxcarpaccio till förrätt, linsgryta som huvudrätt och chokladmousse fick avsluta det hela. Allt gick ner. Var ypperligt trevligt att äntligen få träffa även henne igen!

I morgon fortsätter denna kavalkad i damsällskap för mig. Då ska jag hänga med min favorit-vd! Alltså VD. Fast först väntar en, förhoppnings, god natts sömn. Även förstklassigt umgänge tröttar ut en.

Inga kommentarer: