torsdag 26 januari 2012

Jag har levt för länge på gamla meriter

Gud, vad jag skäms! Inte inför någon annan utan bara för mig själv. Var och boxade mig svettig på ett punch out-pass i kväll och i slutet av timmen svartnade det bara för ögonen. Den där flåshurtiga jäveln som var ute och tog dagliga morgonpromenader och halvt bodde på gymmet i våras är definitivt ett minne blott.

Nu borde jag kanske slå näven i bordet och högtidligt lova mig själv att börja träna på riktigt igen. Men vet ni vad? Jag tar det nog i små steg istället!
När väglaget är mindre halt och dygnet mer ljust kommer jag dock vara först ut i löparspåret. I sommar ska jag banne mig spöa syrran i löpning igen - det kan ni däremot betrakta som ett löfte!

4 kommentarer:

Lisa sa...

jag tar det som en utmaning! Bring it on bitch! (och puss på dig)

brorsan sa...

syskontävling i juni alltså ;)

Lisa sa...

Yes! och du är med va Linus?

Anna sa...

Lisa & Linus Syskontävling IT IS! :D