fredag 20 januari 2012

Captured moments of 2011

I min bildbank från förra året har jag flera favoriter som jag aldrig publicerat. Här följer ett axplock:

Lycksele, 10/6 kl. 13.25: Lika spännande som högljutt tycks den lilla (för mig okända) pojken tycka om studentkortegen, där han satt bänkad på första parkett.
Ubud, 7/11 kl 13.26: Jag är väldigt fascinerad av djur, vilket jag tror har framkommit ganska tydligt här i bloggen. Därför var det en rolig upplevelse att komma i närkontakt med en stor flock makaker under en dag på Bali. Ful-sötare djur får man leta efter!
Tuvträsk, 10/12 kl. 11.44: Stor kontrast till föregående bilder. Faktum är att detta var min första, riktiga vinterupplevelse efter hemkomsten från Indonesien. Mamma hade just åkt iväg med ett hundspann och jag och Lisa traskade runt på gården. Snön yrde och ett gäng frostiga hästar kom fram till oss. Ett kort men mysigt ögonblick.

Inga kommentarer: