fredag 21 december 2007

Har jag sagt att jag är slö?

Jag har verkligen inte gjort nånting idag. Bara basic stuffs, som att tvätta, duscha och rasta Zorro. Eftersom jag klev upp så tidigt (före 9!) hade jag hunnit göra tusen saker redan, men slöheten har tagit över helt.

Jag hade t.ex. tänkt fara och gymma, men det orkade jag inte. Fast jag har faktiskt en ursäkt; dels känner jag mig inte riktigt kry och dels har jag så jävulst ont i benhinnorna då jag har varit tvungen att våldspänna benen när jag har varit ute med Zorro, för att jag inte ska halka. Fast jag vet inte riktigt hur benhinnorna skulle kunna sätta stopp för att träna biceps och magen...

Hur som helst ska jag få lite gjort, om en liten stund. Ska ut och halka med Zorro igen, vi ska gå till mamma och hämta Audin. Sen ska jag och Simon handla potatis till jul, och mat till ikväll. Och kl 19 är jag och resten av jobbet bjudna på julfika till chefen, kan nog bli en trevlig tillställning :)

För övrigt har jag laddat ner gamla the Sounds-låtar, både för att Sounds är riktigt grymma och för nostalgins skull. Jag kommer ihåg en intervju jag läste med de för en herrans massa år sedan, då de berättade att de brukade köra partyleken "pick eller pung". Jag har själv försökt få grabbarna att köra den på några fester, men konstigt nog är det ingen som vill...

Har jag föresten sagt att Maja Ivarsson är riktigt jävla ball?

Inga kommentarer: