onsdag 12 december 2007

Pluggish

Ännu en hyfsat skön skoldag har passerat. Igår gick jag skola hela två timmar, mellan kl 12 och kl 14. Idag vart det dock lite längre, mellan kl 12.45 och kl 15.15... Min förmiddag var dock allt annat än rolig, jag satt och pluggade matte i två timmar, eftersom vi hade prov i matte C idag. Och gissa om det gick dåligt? Eh, jo. Jag som tyckte att jag kunde det så bra och så låste sig hjärnan mitt under provet. Helvete!

Fick däremot tillbaka marknadsföringsprovet idag, och det gick desto bättre - MVG! Känns skönt, eftersom jag banne mig har tänkt få MVG i slutbetyg. Fast i och för sig har jag bestämt mig för det i alla ämnen, men det är inte tekniskt genomförbart med tanke på hur lat jag är... T.ex. så ska jag ha en egen lektion (á la 60 minuter) imorgon på naturkunskapen, om immunförsvaret och lymfan. Hur bra kommer det gå på en skala? Jag fattar knappt fortfarande vad lymfan är. Och så har vi läxa i svenska också, ska skriva en jävla diktanalys.
Åååh, jag hatar läxor!!!!

Fast igår muntrade i alla fall Simon upp mig efter att han kom hem från jobbet. Han hade köpt en söt mugg till mig. Jag vet, en mugg låter inte så romantiskt, men det stod faktiskt "Jag älskar dig" på den, och "I evighet" inuti. Så fint. Och så gjorde han superduperyummieyummie rancheros till middag. Har man inte den bästa sambon så säg? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men perfekt :) Kan inte du lära mig lite om immunförsvaret? Spelar motion någon roll?