torsdag 10 januari 2008

Besvikelse

Jag hatar när saker som man har planerat går i stöpen! För ungefär en månad sen (alltså för jäkligt länge sen!) bestämde jag och några tjejkompisar att vi skulle fara till Umeå och gå ut på X3M den elfte januari, alltså imorrn. Men trots att vi för en gångs skull planerade något i god tid och sa något i stil med "och nu gör vi verkligen det" så blir det alltså inte av. Och det känns förjävla trist eftersom man som sagt har haft det inplanerat länge och man har längtat och sett fram emot det. Visst, det kommer nya fredagar och partytillfällen, men nu känns det ju verkligen som att det aldrig går att planera in något. Och att fara helt spontant är ju rent omöjligt, med tanke på att alla jämnt har något inplanerat på helgerna.

För övrigt hatar jag när folk inte kan erkänna att de har fel. Jag hatar det nästan mer än vad jag hatar att själv ha fel...

Inga kommentarer: