torsdag 24 januari 2008

Ibland önskar jag att jag hade tecknartalang

Holy christ, vilka tatueringcravings jag har! Härom kvällen hade jag och Simon en av våra sedvanliga tatueringsdiskussioner, som enbart går ut på att fantisera om framtida gaddningsprojekt. Och dessa diskussioner leder alltid till att man ligger sömnlös på natten och ritar upp motiv i skallen. Damn, att man skulle vara så dålig på att rita motiv med penna bara! Nu stannar allt vid fantasier och löften från Simon om att han ska försöööka rita det jag vill ha. Vilket såklart aldrig sker.

Fast samtidigt är det tur att jag är så dålig, annars hade jag nog liknat Dregen eller hans kollega Borg. Nog för att jag avgudar deras kroppsmålningar, men på mig skulle det kanske inte vara lika klädsamt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Please, kroppskonst i all ära men det får inte bli för mkt! Så sluta ligga sömnlös om nätterna o drömma om tatueringar - sov i stället!
:-) KRAM