tisdag 29 januari 2008

Min andra hälft är grym.

Min pojkvän är verkligen bäst.
Idag när jag kom hem från skolan/gymmet/Dollar (som jag besökte i den ordningen) väntade en "liten" present på sängen. EN GITARR!!!!
När vi var på stan i lördags svängde vi in på musikaffären och kollade lite på akustiska gitarrer, och jag hittade en bra stålsträngad med keys (eller hur det nu stavas) som jag ville ha - och så gick han och köpte den idag. Hur sött är inte det på en skala?

Så nu ska jag försöka lära mig spela på egen hand, vi får väl se hur bra det går. Vem vet, om några månader kanske jag kan titulera mig "trubadur"? Eller kanske inte, haha...

Jag kanske bloggar mer sen ikväll, om jag orkar/hinner mellan allt plugg till proven på torsdag. Tjing!


1 kommentar:

Anonym sa...

Men duu - GRATTIS!! Till gitarren OCH pojkvännen! Var rädd om båda och lycka till!!
Kram