torsdag 3 januari 2008

Drycktips!

Nu känner man sig mör som lammkötte' ungefär! Dagen har spenderats på Gymmet med systeryster. Och för en gång skull har vi tränat hyfsat seriös, bortsett från några vattenincidenter och psykningar (från mitt håll, såklart). När vi hade byggt upp lagomt mycket muskler bar det av direkt till solariet, där jag dragit på mig en snygg ansiktsbränna iform av röd hud och fräknar. Men då ser man i alla fall fräsch ut! Jag verkligen älskar att lägga mig i ett solarium vintertid och drömma mig bort till varmare platser...

Jag måste återigen säga att jag verkligen hoppas på att det blir Thailand i mars. Pappa fyller ju 50 år då, och planerar att sticka en månad och de som vill får hänga på. Jag och Simon har tänkt fara två veckor i början i så fall, men vi måste bara hitta en sista minuten-resa till ett bra pris. Vi är ju inte miljonärer precis :P

För er som har planerat in festligheter i helgen måste jag föresten tipsa om en jättegod cider som jag drack på nyår - Frost. Den smakar nästan som äppelpaj med vaniljsås, fast på flaska. Så för er som tänker bjuda nära och kära på middag i helgen kanske den kan passa som efterrätt också.



Mumma! :)

Inga kommentarer: