tisdag 15 januari 2008

A halleluja moment!

Vet ni vad som är det skönaste som finns?!
Enligt mig är i alla fall ett skönaste tillfällena i livet det när man har varit iväg och tränat och sen få komma hem, hoppa in i duschen, skölja bort all svett och sedan enbart glida in i ett par sköna bomulls-hipsters och en mjuk cardigan. Som ikväll. Jag har varit och dansat free power dance, vilket var en rolig upplevelse och bra mycket svettigare än pilatesen igår! Free power skulle ungefär motsvara yoga i dansform, man skulle både släppa loss kroppen och själen... Jag vet, det låter flummigt men det var som sagt väldigt kul
! Och nu sitter jag som ni förstår i soffan i ovanstående kläder och myser. Ska stänga av datorn nu för att se Hitch, käka nyponsoppa med glass och mysa med Simon.
Hoppas ni också får en skön kväll :)
Måste bara publicera den här bilden på jag och übersötisen Hampus, som
är Simons systerson. Visst är han en riktig goding?

Inga kommentarer: