måndag 7 januari 2008

Jag missade årets show!

Satan. Så missade man Victoria's Secret-visningen som gick på trean igår. Jag såg visserligen dom sista 20 minutrarna, men det va långt ifrån tillräckligt! Jag vet inte vad det är med mig och snygga tjejer i endast underkläder, men jag vill bara ha mer. Ja, det handlar nog inte om naken kvinnohud, snarare om glamouren och de roliga, små kreationerna. Det är ju faktiskt något visst med raffset i kombination med en ful tomtemössa/jätteänglavingar/en kjol med 10 m i diameter.

Nej, nu ska jag tvärdiska bort lite och sen fara och gymma. Nu är det dags att komma i form inför balklänningen! Kanske kan använda Victoria's Secret-modellerna som inspiration? Eller, vid närmaste eftertanke - kanske inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

nja, nog få du gärna behålla lite hull på kroppen ;)

puss älskling ,älskar dig!!! Mucho!!