onsdag 15 april 2009

Boys, boys, boys...

Det är rätt lustigt hur bra koll vi är på att nosa upp spruckna förhållanden. Sen jag kom ut på köttmarknaden har några pojkar som jag inte hört av på hur länge som helst börjat kontakta mig igen. Och det är väl trevligt. Men samtidigt funderar jag lite över varför alla envisas med att fråga "har du och Simon gjort slut?" efter några inledande artighetsfraser. Varför bemödar man sig att fråga det, när man uppenbarligen vet svaret - hade jag inte varit singel skulle männen i fråga aldrig kontakta mig. Det är i alla fall vad jag misstänker.

Jag sitter i alla fall och knåpar på ett automatsvar som kommer dyka upp nästa gång jag får ovanstående fråga. Det blir kanske något i stil med "ja, jag och Simon har gjort slut, jag trivs med att vara singel och kommer fortsätta vara det ett bra tag framöver. Tack för omtanken, ha en bra dag!"

1 kommentar:

Sandra sa...

Haha, du har det inte lätt som är så populär bland pojkarna, haha :) Vi måste absolut träffas nu när du är i stan ;)