onsdag 8 april 2009

I'm leaving tomorrow

Idag är magen helt återställd, det blev ingen sjukhusvistelse i natt! Sömn kanske är ett universalmedel ändå?

Ikväll har jag ingen tid att gnöla över förkylningar eller annat, för jag har sjukt (!) mycket saker att göra. Packa, städa, fika med Emma och Dennis och lite andra småsaker... Imorgon drar jag ner till Sundsvall för att busa med Hanna hela helgen. Det ska bli så himla roligt, jag lääängtar.

Däremot känns det lite sorgligt att lämna Piteå i tre veckor, när jag ska göra min VFL i Lycksele. Jag kommer sakna folket här uppe som fan under den tiden. Och inte gör det saken bättre att vi bara har en månad kvar av läsperioden när vi kommer tillbaka - hur fan ska det gå i sommar? Tur i alla fall att jag ska ut på några Sverigetrippar, då får jag förhoppningsvis träffa några kända ansikten från klassen.

Inga kommentarer: