söndag 5 april 2009

Hellre rockstjärnor än ballongkonstnärer

HAHAHAHA, NU DÖR JAG SERIÖST! I somras var jag iväg på Emax i Örebro, och när jag bloggade om det berättade jag om en 37-årig ballongkonstnär som limmade stenhårt på mig i tågkupén på vägen dit. Jag sov med ena ögat öppet, om vi säger så - han var riktigt sliskig! Gissa hur mycket jag började garva nyss när denne karl dyker upp i Talang 2009 (TV:n står på och visar reprisen) och börjar göra ballongtrix ackompanjerad av "En rosa helikopter". Herreguuuud... Jag dör, jag dör, jag dör.

Nu har jag bytt kanal i alla fall, det blev bara för mycket. Istället kollar jag på Grillad i SVT, där ingen mindre än Sveriges hetaste karl Dregen blir driven med. Jag måste säga att skämten är sådär, men Dregen är snygg som vanligt.

Inga kommentarer: