tisdag 28 april 2009

Huvudsaken man har roligt

Trots kylande regn och VD's onda knä gick löparrundan bra igår. Det gick inte fort, men det var faktiskt kul! Och det är väl mantrat inom amatöridrottsvärlden: huvudsaken man har roligt...

Senare på kvällen åkte jag och hon med det förbannade knäet ut till Sandra i bushen där vi (i vanlig ordning) tog igen för eventuella kalorier vi förbränt under dagen, spelade spel och njöt av varandras sällskap.
Tänk om vi bodde närmare varandra flickor, då skulle vi kunna leka oftare. Men jag får väl glädja mig åt att vi åtminstone har sammanstrålat hela två gånger inom loppet av en vecka. Det kanske är lagom järngängetdos för att vi inte ska nöta ut varandra innan Greklandsresan..?

Om en liten stund ska jag och VD dra till Umeå för att hämta två studsmattor (!) och roa oss lite i storstan. Middagen blir på Subway har jag bestämt, det var alldeles för länge sedan jag fick sätta tänderna i en macka därifrån.

Det tar på krafterna att umgås med mig, tydligen

Inga kommentarer: