torsdag 30 april 2009

Gravidkänslor

Jag har gått och lagt mig i sängen igen. Ligger här och försöker behålla frukosten. Var ute och sprang imorse när jag vaknat, utan minsta lilla mat i magen. Då får man tydligen skylla sig själv, för nu ligger jag här och vill bara spy. Eller egentligen vill jag inte spy. Jag vill bara inte må dåligt.

Undra om det är såhär det känns för en del att vara gravid? Att känna kräket tränga upp från magtrakten till halsgropen på morgonkvisten. Om det är så kommer jag skaffa surrogatmamma när/om det blir dags för barn.

1 kommentar:

Mami sa...

Sååå nu har DU också lärt dej - att INTE springa direkt på morron utan intag av föda. Jag lovar att det här illamåendet är MKT MKT värre än gravid-illamåendet så skippa surrogatmamman när det blir bebisdags! :-) (Dessutom är det inte alla som mår illa heller, du kanske blir en av dom...)