måndag 13 april 2009

Skrivet halvt i sömn

Det blev ett bra och lagomt lugnt avslut på påskhelgen för min del. Min kära kusin Jessica tittade förbi, vi satt ute i solen och snackade om vad som hänt sen sist vi sågs och som vanligt drabbades jag av en släng dålig samvete för att jag inte har hälsat på henne sen hon flyttade till Stockholm. Det var ändå två år sedan snart. Men jag ska ta tag i det inom en snar framtid har jag intalat mig själv.
Vi hann även ut en sväng till mormor/farmor (min mormor, Jessicas farmor) och vägen dit var så lerig och spårig att vi nästan höll på att åka av. Nästan så att man blev sugen på att låna en skrotbil och fara och köra rally efter vägen...

Påskhelgen toppades med en god middag och en sängfösarsmoothie som enligt Patrik smakade tårta och kändes lite bög att dricka. Ni får ursäkta att jag svammelskriver, men jag är så satans trött. Vette tusan hur jag ska ta mig upp imorrn; min praktik börjar klockan åtta. Och det vore ju ingen höjdare om jag försover mig första dan.

Inga kommentarer: