söndag 5 april 2009

Jag är en renflicka

Middagen igår hos André var supertrevlig och jättegod! Han hade verkligen ansträngt sig och bjöd på vitlöksstekta kycklingfiléer, klyftpotatis, potatiskroketter, sallad och ett göttigött portugisiskt (såklart) vin till. Och efter middan blev det glass med chokladsås - vilket känns det som en perfekt anpassad efterrätt för just mig! Vi kikade även på läskiga the Shining - varför kan dagens skräckfilmer inte vara lika bra som back in the days? - och snackade en massa skit. En riktig helkväll alltså!

Idag fick jag förresten veta en jätterolig grej! Jag lyssnade som vanligt på radion (jag har blivit gravt radioberoende) och fick höra att Lady Gaga ska spela på Gröna Lund i början av augusti. Jag kollade upp det och hon gästar huvfudstaden den 2/8. Jävligt perfekt alltså, eftersom jag, Sandra och VD kommer att befinna oss just i Stockholm några dagar innan vår Laganas-resa den fjärde. Så utan att tillfråga de andra har nu bestämt att vi ska gå och kolla på min hjältinna på Grönan. Snacka om bra uppladdning inför utlandet...

Hasta en Estocolmo, cariña

3 kommentarer:

Angelica sa...

Du vet att hon ska på Storstadsyran i Östersund med =)

derka sa...

http://www.blocket.se/vi/21037927.htm?ca=2_s


om du kan tänka dig en d70?:)

Sandra sa...

Haha :) jag laddar gärna upp med att fara och lyssna på Lady Gaga ;)