tisdag 21 april 2009

Såhär ligger det till

Efter VLF:n idag har jag varit hos mamma och stoppat mat i huvudet, nu är jag bara på genomresa i farsgubbens hus innan jag ska tillbaka till mammas lilla lägenhet igen där jag ska sova i natt...
Eftersom hon lever på stenåldern och inte har skaffat internet (PIK!) och hennes grannar är smarta och har skyddat sina trådlösa nätverk får ni inte veta om allt intressant som hänt idag i min fabulösa liv förrän typ imorrn. Kanske.
För efter praktiken imorrn väntar en kväll med världens bästaste järngänget. Det ryktas om att det är ätartävling på G, så från och med nu ska jag svälta mig! (Eller okej, jag ska äta lite av chirren och dirren jag och mor min köpt till kvällens film men efter det är det fasta som gäller.) Jag ska fan i mig vinna!!!

LATER!

1 kommentar:

stenålderskvinnan sa...

Lever på stenåldern? Tackar, tackar. Att leva utan internet går faktiskt bra, tro det eller ej. Bara "vissa" andra som stör sig på avsaknaden, he he. Uj, uj - mina grannar SMARTA??!
Måsta va dagens nyhet!!