torsdag 10 april 2008

Dags att rycka upp sig

Idag blev det schemaändring, igen. Vilket innebär att sovmorronen togs bort och istället flyttades en lektion till morgonen. Vilket i sin tur innebär att vi har ett fyra timmar långt hål på torsdagar. Hell yeah, vad motiverad man blir att fara tillbaka till mattelektionen i slutet på dagen efter det hålet...

Prov idag igen. Igår var det internationell ekonomi och ida
g rättskunskap. Och gissa vem som har varit slöast på att plugga till både proven?! Jag har helt tappat motivationen för skolan den här terminen, trots att man egentligen borde känna att "det är nu det gäller". Så det kanske är dags att rycka upp sig och försöka genomföra den här slutspurten på bästa sätt, jag ställde mig ju trots allt i bostadskö hos Pitebo igår...

För övrigt väntar jag fortfarande på att min skiva ska komma :)

Inga kommentarer: