måndag 28 april 2008

Jag vill också ragga!

Jag har suttit här ikväll och försökt få ihop lite till PA-rapporten. Har skrivit typ 4 sidor, en del alltså men det är inte klart på långa vägar. Tur att det bara är råmanuset som ska vara inne senast på torsdag, annars vore jag hässjad...

Ramlade såklart in på ett sidospår (so typical me) i form av klipp från So You Think You Can Dance (puh, lång titel det där...). Jag har inte sett ett enda avsnitt, trots att just dans är ett av mina huvudintressen. Men jag kunde fort konstatera att jag ångrar att jag inte har tagit tillvara på mina danstalanger ordentligt, det skulle verkligen vara grymt roligt att jobba som profesionell dansare i framtiden!


Nej, just nu är jag inne i ett dansrus, så jag måste gå och slå på min Bounce - Live på Nalen-DVD för att stilla lite abstinens. Jag har ju föresten sett den showen just live, fast på Norrlandsoperan. Tror att jag måste se ragganumret ett x antal gånger som jag jämnt gör då jag kollar på filmen, det ser så sjukt skoj ut. Jag har lovat mig själv att innan jag dör, eller blir helt stel ska jag ha tagit en ragga-klass. Fast bäst vore såklart om jag blev fullärd raggadansare, jäklarns vad jag skulle erövra dansgolven då.
Nu kan jag inte hålla mig längre, Bounce kallar! PA-rapporten får vänta till imorrn, efter att jag har varit och dansat (!) free power...

Inga kommentarer: