torsdag 3 april 2008

Snorhelvete

Då har man åkt på en rejäl vårförkylning i år igen, tack så jävla mycket för det! För tillfället känner jag mig mer död än levande, hela kroppen värker och näsan står som en öppen kran... Vilken lycka! (Eller inte.)

Och efter att ha blivit bortskämda med solsken och flera plusgrader hela veckan har nu vädret växlat om och blivit skit det med. Himlen är äckligt grå och snön vräker ner.
Vad har jag egentligen gjort för att förtjäna detta elände?

Nej, nu blickar jag fram emot lördagskvällen och 80-talsfesten. Nu är bara den stora frågan vad fan man ska ha på sig? När jag frågar mamma säger hon att "jamen det är ju samma mode nu som då". Hur roligt är det på en skala, om jag kommer i samma paltor på lördag som alla övriga dagar?! Nej, jag vill att min look ska dofta flashdance, neonfärger och benvärmare. Har någon något passande liggandes hemma långt i garderoben vet ni vem ni ska höra av er till ;)

Nu ska jag byta till horisiontell ställning i soffan och försjunka mig i naturkunskapsboken. Jippi :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Uj uj uj vad det är synd om dej din lilla snoriga stackare! Som "tröst" kan jag bara säga: Det kunde faktiskt ha varit värre än så. Det går ju över! Känns det bättre nu?? Näe jag antog väl det:-) Krya på dej "snorunge":-)