tisdag 15 april 2008

Hej Beach 2008!

Imorron drar utmaningen igång. Att leva på 470 kcal i påsform i en vecka. Jag förstår ärligt talat inte själv hur jag ska klara det, mitt mellannamn är typ småätning, men det ska bli roligt (eh?) och se ändå. Lär väl bli nåt ursinnigt inlägg här, då man befinner sig i det värsta matsuget.

Har i alla fall laddat upp med en ICAs kebabpizza nu till middag. Sen ska jag tugga tuggummi så det bara sjunger om det ikväll och käka min älskade yoghurt som jag måste kyssa adjö till några veckor framöver. Men innan dess ska jag fara och dansa lite free power, känns skoj eftersom jag har varit där så få gånger den här terminen.

För övrigt lyser solen nu, så jag hoppas att min önskan om att våren är på intågande ska slå in. Jag pallar verkligen inte mer snö, nu ska det ju vara sommar snart!

Har jag föresten sagt att In Flames senaste är hur grym som helst..?

2 kommentarer:

Anonym sa...

¨Här i Umeå känns det väldigt vårlikt nu :) Solen skiner och asfalten är torr på vägarna.. Snart sommar :)

Anna sa...

Lycksele ligger väl lite efter där, men nu skiner solen hela dagarna så man kan väl säga att våren är kommen :)