tisdag 22 april 2008

Synder och fotboll

Ikväll har jag varit och grattat min "extra-farfar", d.v.s. farmors sambo, som fyllde 59 år. Herregud, 59 år är ju ingenting för en "extra-farfar"! Hur som helst passade jag på att synda lite, tog faktiskt en tårtbit. Men bara en liten en! Man ska unna sig ibland, men det behöver ju inte gå till överdrift... (Man måste ju faktiskt tänka på balklänningen, hehe.)

Nu sitter Simon i soffan och ser fotboll, ingen skräll precis! Champions League, Liverpool - Chelsea är det visst men jag kunde inte ha brytt mig mindre... Han fick i alla fall sällskap av Heavy ett tag i början av matchen, hon verkade betydligt mer intresserad än sin matte (när blogspot-helvetet fungerar som det ska få ni se hur söta dom är).

Och nu gjorde visst Liverpool mål. Då kan man räkna med att svärfar är ypperligt nöjd.

Inga kommentarer: