måndag 14 april 2008

Jaktsäsongen har börjat...

JAG BLIR TOKIG!
Nu har jag snart sökt igenom varje svensk (och även någon utländsk) klädsajt i jakt på en studentklänning, men det finns fan ingenstans. Om jag hittar en fin, vit klänning så är det antingen slutsåld eller dyr. Och är den inte slutsåld eller dyr är den helt enkelt ful. Okej, det är nästan två månader kvar till studenten, och ingen idé att stressa upp sig över något så oviktigt som en klänning. Hittar jag i slutändan ingen bra tror jag att jag ska fira min student i en chockrosa klänning istället - jag är inte rädd för att sticka ut...

Skulle min ekonomi se bättre ut skulle jag dock satsa på den här studentdrömmen från Asos, för 1338 spänn:

Ingen som känner för att gå in och sponsra..? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sorry gumman, ingen sponsring från mej i alla fall. "Snäll fast Snål"??!! :-)
Kram