onsdag 16 april 2008

En Thiger och en gris

Svältdag 1 är snart förbi. Och vet ni vad? Det har faktiskt gått förvånadsvärt bra. Visst känner man lite längtan efter riktig mat, och visst är man lite småhungrig hela tiden men annars mår jag prima. Jag hoppas att det fortsätter i den här stilen, då kommer veckan att gå exemplariskt!

Var ute på en promenad i vårsolen i eftermiddag och passade på att gå förbi Thiger för att se hennes nyförvärv. Och det var verkligen en riktig goding, den där lilla Frode. Då menar jag inte goding som i julskinka utan som i gullegris.

Själv har jag suttit och gosat med min egen "gris" Heavy en stund nu i soffan, framför Top Model. Hon är så söt när hon klättrar runt! Är dock lite orolig över det faktumet att hon inte har ätit på över två veckor - s
nart gör hon inte skäl för sitt namn. Får väl bli Skinny & Metal här framöver om hon inte ändrar sina matvanor...

Lilla Frode

Inga kommentarer: