söndag 20 april 2008

Sanningen är inte alltid den man önskar den vore

Jahapp, då var helgen slut och arbetet med det. Så imorrn drar vardagen igång igen, I guess... Känns dock som att jag får en rolig start på veckan då vi har ESV första lektionen och det innebär att jag får dra några ackord på basen. Yeehaw. Får se om vårat coverband med vår supertrummis Mini i spetsen har utvecklats något sen sist. Haha :P

Jag och Simon sitter nu i soffan som sig bör på en söndagkväll. Och ikväll kände jag mig tvungen att se premiären av "I sanningens ögonblick". Vilket jävla program! Jag menar, vilken normalt funtad människa skulle sätta sig i den där stolen och avslöja ens mest mörka sanningar frivilligt?! Okej om man känner innan att "jag har ingenting att dölja", dom där jäklarna (som gör programmet) hittar väl alltid ett ställe som skon klämmer, så att säga. Men det är väl som min käre far brukar säga i tid och otid - money talks.

Näe nu ska jag inte sitta här och spana in Matt Damons överarmar (Bourne Identity går ju på fyran). Ska dra mig till bädda och hoppas på att min älskling följer med så att jag får tillfälle att klämma på hans biceps ;)

Inga kommentarer: