fredag 18 april 2008

En oledig helg har inletts

Så var det helg - igen. Som sagt, tiden bara rinner mellan fingrarna på en. Frågan är dock bara om man kan kalla det helg, när man jobbar fredag-lördag-söndag. Kanske man kan kalla det en oledig helg?! Hur som helst känns det helt okej att man ska jobba detta veckoslut, jag har trots allt fått vara ledig i tre veckor nu. Var ett tag sedan jag var helledig två helger i rad...

Igår kväll var jag äntligen och tittade på bilen som jag ska åka i på balen. Det blir troligtvis en Pontiac Firebird. Om det inte regnar vill säga, då är det inte någon höjdare att åka cab...

Jag insåg också igår varför man går ner i vikt när man går på den här dieten, "frukosten" kom nämligen lika fort upp som jag druckit den. Men idag mår jag bara prima, vore det inte för att jag älskar mat så skulle jag jämt gå på Cambridge.

Måste även gratta min kära vän Hanna som tagit körkortet idag! Själv har man bara 11 månader kvar av prövotiden... ;)

Nej, nu ska jag fixa lite innan jag börjar knega. Ha en bra helg!

Duktiga Hanna!

Inga kommentarer: