tisdag 29 april 2008

Ute skiner solen, på ICA ringlar köerna...

Ny dag och dags för nya ytliga blogginlägg :P

Jag är lite senare än alla andra bloggare, men jäklarns vad skönt att våren har kommit till de norra delarna av landet! Jag har just invigt utemöblerna på balkongen som torkat i solen sedan regnskuren igår kväll. Åt en svingod sallad och bara njöt av att sommaren snart är här. Om bara snön kunde smälta bort helt, var ingen höjdare att traska hem från ICA och få snö i mina ballerinas då jag skulle ta genvägen upp till Villhill...

På tal om att jag var och handla, vilken jävla dag att gå och köpa käk. Jag hade helt glömt bort att det är Valborg imorrn, men det blev jag snabbt varse om då jag kom in genom dörrarna. Fick säkert stå och köa i tio minuter, kan låta fjuttigt men det här med att vänta är inte riktigt min grej!

Planeringen inför imorgon kväll är ungefär lika med noll. Ska i alla fall grilla hemma hos pappsen och ta ett glas vin eller nåt (om nu inte skolledningen tänker stoppa mig). Sen får vi se vad som händer, kanske blir det utgång, kanske blir det en trevlig kväll med familjen. Det känns som det kvittar, bara jag har det bra där man är så är jag nöjd :)

Och ja, Bounce-DVD'n va lika bra igår som sist jag såg den!

Inga kommentarer: