lördag 26 april 2008

Ja må han leva...

Ja, nu har klockan passerat midnatt, vilket betyder att min älskade Simon fyller år idag! :)
Grattis gullrumpa!!!


Mamma for alldeles precis just hem, hon har varit här i kväll och bl.a. hjälpt mig att baka. Inte för att jag behöver hjälp, jag är ju mästerbagaren själv (eh?), men det är alltid roligt med sällskap då man bakar. Vi var även förbi Shell och köpte öl och chips. Snacka om kaloriebomb. En chipspåse innehåller ju för sjuttsingen mer kalorier än vad man äter per dag med cambridge... Fast öl är ju rena hälsodrycken, så det väger ju upp. Haha.

Simon gick redan och la sig för två timmar sedan, trots att det är fredagkväll. Han skyllde på att han var trött men jag tror mer på att han är spänd inför födelsedagen. Ungefär som då man fyllde 7 eller nåt, ni vet. Men nu ska jag med bege mig till drömmarnas land, måste upp i hyfsad tid ändå om jag ska hinna gratta han innan han sticker till Umeå och spelar fotboll.

Sov gott.

Inga kommentarer: