fredag 4 april 2008

Imorgon gäller det!

Ja jäklarns, nu är det hyfsat exakt 10 timmar kvar innan jag ska infinna mig på MB, pigg och redo för att skriva högskoleprovet. Min plan från början var att plugga lite på gamla prov, men jag har bytt strategi. Vilket innebär att jag tänker komma ganska oförberedd imorrn och bara ser hur det går. Och går det åt helvete får jag luta mig tillbaka på betygen och hoppas att de räcker för en plats på Journalistik i nya medier till hösten...

Fast jag testade föresten några ordförståelsefrågor imorse, och av 15 frågor hade jag 15 rätt. Rätt duktigt tycker jag :) Gruvar mig dock lite inför engelskan, det är snart ett år sedan jag satt på en engelskalektion sist...

Och idag påbörjade vi en ny låt på ESVn, nu lirar jag bas på "Kung i Baren". Vi kan snart klassas som en fullblodigt coverband och börja lira på afterskin runt om i fjällvärlden. Yeah right.

Nej, nu väntar sängen - jag hoppas på att få sova bort lite av förkylningen innan imorrn. Man vill ju vara pigg till högskoleprovet och 80-talspartyt! :D

Inga kommentarer: