lördag 19 april 2008

Idag hade jag tänkt leka gnällkärring

Kom nyss in från en refreshing promenad på en timme med Hanna. Det funkar alltså fortfarande att gå även om man nytagit körkortet... Var dock jäkligt jobbigt att försöka hålla ett snabbt tempo, då jag har världens benvärk (sviter från gårdagens jobb?!).

På tal om det funderar jag på att vara riktigt gnällig idag. Även om jag känner mig glad och tillfreds med livet skulle det vara skönt att bara få gnöla på jobbet och typ säga till folk "men ååh, skynda på. Jag har inte hela dagen på mig" när dom ska betala. Fast samtidigt, det är inte riktigt min stil så jag får hålla mig till att klaga inför arbetskompisar och Simon typ.

Kan också gnälla lite över att det är jobbigt att arbeta på Shell när man går på diet. Att vara omringad av godis, korv och bullar inger sina frestelser... Men jag får väl ta ett klunk rumstempererat vatten så kanske det går över :P

1 kommentar:

Anonym sa...

som vanligt då , lite gnällig å så;)