tisdag 8 april 2008

Inga Jehovas tack!

Usch, vad jag hatar blogspot. Har (som ni förhoppningsvis ser) ändrat lite på layouten på bloggen, men jäklarns så begränsad man är i den här domänen. Var t.ex. tvungen att sitta och ändra i html-koden bara för att ändra huvudramsfärgen. Nej, egentligen skulle man bytt domän men det orkar jag inte. Skit samma hur ful min blogg är, huvudsaken den är läsbar.

(Haha, slog mig nyss att jag låter som värsta datanörden, eller åtminstonde wannabe-datanörd. Men det kan jag helt ärligt säga att jag inte är.)

Igår hade vi föresten besök av Jehovas Vittnen för andra gången sedan vi flyttade in här på Villhill. Kan man inte sätta upp några skyltar liknande "ingen reklam tack", fast med "inga Jehovas tack" för att slippa dom? Visst får dom tro på vad dom vill, men att försöka göra intrång i mitt hem och övertyga mig om att konvertera till en dörrknackarreligion - det kan dom ju glömma! Dessutom är ju deras möteslokal (Rikets Sal) ett anagram för Skitarsel - vilket skvallrar om att det inte är något höjdarställe...

Inga kommentarer: