måndag 7 april 2008

Summa sumarum...

Jag har inte bara skämt ut mig iklädd 80-talskläder i helgen - jag skrev ju faktiskt högskoleprovet i lördags också! Och nu har jag rättat och räknat ihop mina stackars poäng. 1.0 blev resultatet, i alla fall om man jämför med 2002s nomineringstabell. Men det får jag väl vara nöjd med, med tanke på att
1. det var första gången jag gjorde det
2. jag var sjukt (!) förkyld i lördags, snoret forsade och jag kände mig ruggigt sliten. Inte upplagd för att sitta och försöka vara smart en hel dag, med andra ord!


Kan dock tillägga att förkylningen hade till stor del släppt igår då jag vaknade. En fylla kanske är en bra medicin ibland ändå?

Annars lyssnar jag på Regina Spectors underbara Samson. Den låten ger mig fortfarande härliga rysningar...

Inga kommentarer: