fredag 29 maj 2009

Bad hair day vs finfredag

Jag hatar verkligen nytvättat hår. Platt, glatt och inte alls roligt att jobba med. Tacka vet jag när barret inte är tvättat på tre dagar och det är så fullt av produkter att det går att ställa rakt upp. Jag ska fanimej minska min hårtvättsranson från var tredje dag till en gång i veckan! Skitigt hår is the shit.
För att väga upp mitt omöjliga hår drog jag på mig finstassen idag - en tisha från Gina som jag köpte i måndags för att fira (alternativt bränna) det nyinkomna studielånet och en kjol jag fick av syrran för att den var för stor för henne (jäkla size zero-unge!). Anteckna och njut av informationen, intresseklubben!

Nu ska jag bege mig ut och eventuellt köpa en rolig grej. Jag hoppas att jag kommer hem med en stor kasse!

Snajsigt värre

Inga kommentarer: