måndag 4 maj 2009

Fylleri fyllera, tre dagar i rad

Nu när jag kollade igenom helgens bildskatt hittade jag inte lika roliga bilder som jag minns att vi tog... Men whatever, ni får ändå bilder från torsdag-lördag!

Torsdag, valborg:
Jag spenderade hela kvällen med denna donna (ovanligt va?). Först hade vi en grillmiddag på tu man hand, lyssnade på musik och hade trevligt bara vi två. Sedan blev det hemmafester för hela slanten, av varierande kvalité!

Hittade åt mina systrar på nåt galej, och självklart var vi tvungna att ta en bild där vi sa "LINUS BERGMAN!" (internskämt, haha.)

Vi drog upp temperaturen ett par tiotal grader på en fest vi besökte: vi ordnade dansgolv, spelade i klapporkester och jag och Lisa hade bugguppvisning. En av killarna på partajet sa att det var skitroligt att vi kom och förhöjde stämningen!

Fredag

En jäkligt trist kväll, rent utsagt. VD's bil pajade (mitt i rödljuskorsningen, till råga på allt), det var aptråkigt på Knut'n, festen vi drog på sen hann vi gästa cirkus tre minuter innan hyresvärden himself kom dit och avblåste kalaset. Tjingtjongbilden på Simon var väl ungefär det roligaste på hela kvällen...

... fast VD blev ju rätt glad också över att hitta den här affischen!

Lördag
White & Nerdy. Ni får själva lista ut vem som är vad.

Herrejävlar vad road man får se ut alltså! Kan tilläggas att lördagskvällen kantades av påskfirande, världens åskoväder som orsakade ett strömavbrott, goda shotar och en hotelletvistelse.

Skål på dig också Patrik, och grattis till att din bränna matchar färgen på vinet!

Inga kommentarer: