söndag 3 maj 2009

Home to the place where I belong

Jag är hemma i Piteå igen, och jag gillare' som fan! Har saknat den här stan och allt som hör till som bara den, men samtidigt känns det konstigt att vara tillbaka... Min första tanke när jag klev in var "herrejävlar vad liten min lägenhet är!" Men det är min lägenhet i alla fall, och jag är så glad att vara tillbaka att jag var tvungen att kyssa golvet när jag steg in.
Har också hunnit gå en runda i trapphuset för att ringa på hos folket jag brukar hänga med här, men ingen öppnade. Så istället ringde jag på hos grannen bredvid (vilket jag typ aldrig gjort förut), bara för att få se lite pitefaces.

Återkommer senare med bilder från helgens bravader, måste bara packa upp och gå och handla lite käk innan jag tar tag i den biten.

Puss på dig, du skitiga, älskade lägenhet!

1 kommentar:

mammsingen sa...

I brist på "bröd" får ett skitigt golv duga.....;-)Din lilla knäppis!
Skönt att du trivs. Kram