onsdag 27 maj 2009

Inte en rosa träningsoverall, men nästan...

Innan jag hämtade ut piercingsmycket i kväll var jag, Emma och Jenny på stan. Det var killkväll i Piteås butiker, så vi gick in för att se om vi hittade något snyggt... Hehe!
Planerna var också att vi skulle foto oss tillsammans med Gert Fylking som nått Piteå i sin vandring mot Haparanda, men han var mer upptagen med att auktionera ut ballonger och bananer (!) för Mustaschkampen. Och så bjöd han även på några onsdagsfräckisar, i bästa Gert-anda.

Någon grabb fick jag inte med mig hem, men väl en snygg klänning som jag tänker ha på fredagens bartömning. Lyckligtvis var det halva priset på den också, så jag betalade bara 150 spänn för godingen. Ka-ching!

Nyförvärvet till min garderob!

Nej, det är inte jultomten, utan Gert som håller låda

Vi satte oss och åt en glass inne på Coop när Emma kom på den (enligt henne) fenomenalt roliga idén att sätta en plastblomma på mitt huvud. Det är tur att jag har en lättroad vän...

1 kommentar:

mami - förstås!! sa...

Ååå en ny klänning igen.. ;-) Snygg!!