måndag 4 maj 2009

Jag börjar betvivla människors lika värde

Jag skiter faktiskt i att det finns religioner, konventioner och grundlagar om att människor har lika värden. Sånna här människor borde inte få vandra på jordens yta!!! Skicka honom till mars med en rymdraket (eller stackars marsianer förresten, skicka han hellre in i ett svart hål!) eller sänk honom i havet och låt han bli hajmat.

Jag är så arg just nu att jag faktiskt skiter i att jag egentligen är emot tortyr och dödsstraff. Karva upp karljävelns sketna skalle med en gaffel, knäck alla hans ben med ett slagträ och hugg av hans lemmar och leder med en yxa!
Nog för att man av samma skrot och korn som honom om man gjorde det, men bättre det än att han ska få en villkorlig dom och få vandra fritt på gatorna inom en snar framtid.

1 kommentar:

Little S. sa...

Vem talar vi om?