måndag 4 maj 2009

Jag är inte bara sjukt duktig, jag är snygg också

Som vanligt hann jag aldrig lägga upp bilderna igår, strax efter att jag postat förra inlägget fick jag reda på att VFL-redovisningen skulle vara 20-30 minuter lång och inte 10 som jag först trott... Så när jag hade packat upp alla väskor (det tog ju sin lilla tid), handlat och fyllt kylen var det bara att ta tag i den biten. Satt väl med den till 00.30 i natt och därefter gjorde jag en matlåda. Med andra ord var jag rätt effektiv och duktig igår kväll!

Men för att ni inte ska behöva hungra efter partybilder tills jag fått ut den berömda tummen ur den ännu mer berömda röven bjuder jag på Bilden med stort B från i lördags. Jag funderar på att skicka in den till nästa års fröken Sverige (jojo, jag läste på bloggkommentatorerna att tävlingen fortfarande existerar!). Jag lär ju bli antagen i alla fall!

Synd bara att håret skulle sticka ut sådär fult på sidorna...

2 kommentarer:

mami sa...

Håller med om att håret förstörde den otroooligt snygga bilden. Men jag tror du vinner ändå (fast till en helt annan tävling....) ;-)

Sandra sa...

Vogues bild till framsidan i nästa nummer eller hur? :P