torsdag 14 maj 2009

Bajs, och annat skit

Tack så mycket för alla fina baktips jag fick! Tusen, tusen tack.

Det kan tilläggas att jag är lite grinig i kväll på grund av att min mage knasar, precis som förra torsdan. Jag vet inte om det är min kropp som gör en midweekcheck för att se om allt står rätt till, det lutar ju åt det. För att magen kraschar samma veckodag två veckor i rad ter sig ju lite märkligt. Om det nu är så verkar kroppen säga till mig att jag äter helt fel, eller nåt.

Jag tog mig i alla fall iväg på aerobic intervallen i kväll, fastän jag var rädd att jag skulle skita ner mig under benböjen eller nåt. Men tvärtom botades knasmagen av träningen, nu är jag mer eller mindre återställd! Jag ska i alla fall gå och lägga mig nu, med förhoppningen att magen är helt på topp igen imorrn - jag tackar förresten inte nej till att vakna upp med ett sexpack.

(Om ni undrar över rubriken kom jag tvärt in i den anala fasen igen, eller rättare sagt gick jag tillbaka till den åldern när det var skitkul med kiss- och bajshumor.)

Inga kommentarer: