torsdag 28 maj 2009

Världsrekordsatsning i kullerbytta

För några månader sedan spelade jag in ett personporträtt i TV-journalistikkursen och förvånansvärt, men roligt, nog blev jag godkänd! Med tanke på att jag hade för lite klippbilder och var tvungen att göra en panorering med handkamera (stativhelvetet var trasigt!) trodde jag att jag skulle faila...
Resultatet kan ni i alla fall beskåda här nedanför, nu när jag äntligen fått tummen ur och lagt upp den på tuben. Den kassa bildkvalitén är dock inte "mitt fel" - jag kan erkänna mina brister på många punkter men inte när det kommer till den.


3 kommentarer:

Sandra sa...

Var han seriös med det där, eller var det något han hittade på just då för att du skulle få nått att filma? ;)

mami sa...

Hi, hi, helt sjukt men bra reportage! Funderar bara lite lätt på vad du känner för "skumma personer":) Undrar också vad den där "stackarn" som passerade på isen tänkte när han/hon såg kullerbyttandet..... ;-)

Anna sa...

Mami: Haha, du tänker precis likadant som jag, angående hon/han som passerar. Jäkligt styggt! För övrigt vill jag inte kännas vid någon bekantskap med Johan, haha.