torsdag 21 maj 2009

Förberedelser inför VD's ankomst

I'm so excited!!
Snart kommer min kära VD hit, vi ska leka hela helgen. Egentligen skulle hon redan ha varit här, men lite tråkigheter försenade hennes avresa. Men huvudsaken hon kommer, och framförallt: huvudsaken att tråkigheten löser sig! Jag är säker på att det kommer gå bra.

Det ska bli skönt att få ett avbrott i pluggandet, speciellt när det rör sig om en så rolig paus. För övrigt är det därför jag har varit rätt slö på att uppdatera; det är inte precis någon intressefaktor i att läsa "igår läste jag en bok, och idag läste jag en till"... Nej, i den aspekten är det skönt att första läsåret snart är till ända.

Men tillbaka till VD's ankomst. Jag har gnuggat upp lägenheten så den är skinande ren nu (det man inte har i storlek får man kompensera i renlighet, haha!) och nu ska jag gå till Ica för att bulla upp inför en riktigt fet myskväll. Med betoningen på fet, alltså.

Såhär glad är jag över att du kommer Deedee!

1 kommentar:

linn sa...

haha, jamen jag förstår det! :) du får åka och hälsa på! :) okej, förstår det. starkt gjort av dig att börja plugga direkt efter gymnasiet måste jag säga. jag som gick hp är fasen nog less skolan ändå, haha! nog för att det är rätt dåligt gjort av mig men iaf! :) haha.